Ще на початку 1990-х авторові цих рядків пощастило бесідувати із Заслуженим будівельником України Георгієм Борисовичем Фуксом, головним інженером проєктів спорудження київських мостів, в тому числі мосту «Метро». А підставою для розмови була моя стаття у ЗМІ про те, що громада з мікрорайону «Русанівські сади» наполягала на альтернативному варіанті проходження Подільсько-Воскресенського мостового переходу (в обхід садівницького масиву), гостро критикуючи плани головного інженера проєкту – професора Георгія Фукса. Пригадую, що мій співрозмовник тоді жорстко «проїхався» по дачниках з Русанівських садів, сказавши, що вони відстоюють «шкурні» інтереси.  А новий мостовий перехід через Дніпро (і саме у такому варіанті, як запроєктовано) дуже потрібен. Професор з тривогою говорив, що усі київські мости надзвичайно перенавантажені транспортом. Їх треба капітально ремонтувати, зокрема і міст «Метро».

Читайте детально на Kashtan News